Bio idag!

Idag gick jag upp klockan nio. Jag tittade på film: Familjen är bäst. Den var ganska rolig, jag rekomenderar den. Sen pluggade jag faktiskt lite, har en svenskabok som ska vara utläst och frågor till den som jag ska svara på innan lovet är slut. (Jag känner mig lite duktig som pluggar på lovet men man måste ju.) Sen har jag suttit lite vid datorn. Snart ska jag till veterinären men en av kattungarna, hon ska säljas nästa vecka och behöver därför ett intyg från en veterinär att hon är helt frisk. Senare ikväll blir det bio med Linda och några till. Vi ska se Bee Movie, den börjar halv tio så jag får väl skriva en liten recension imorgon:)
Ha en bra dag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0