Hej!

Har precis skaffat den här bloggen, varför? ingen aning om jag ska vara ärlig, vill väl bara skriva av mig lite ibland och berätta vad som händer i mitt liv om någon nu är intresserad av det.
I alla fall, lite om mig själv:
Jag heter Hanna och är 16 år. Jag älskar katter och för tillfället har jag två vuxna katter och tre kattungar, en huskatt och fyra raskatter av rasen ocicat. Jag går första året på gymnasiet, omvårdnadsprogrammet. Jag valde det eftersom jag vill arbeta med människor men om jag ska vara ärlig så föredrar jag nog att baka och laga mat än att ta hand om sår - men det ska vara lätt att få jobb och man vill ju inte bo hemma tills man är 30. Det var nästan ingen av mina lärare som kunde förstå varför jag valde det programmet eftersom jag gick ut nian med 320 poäng men det var vad jag ville då och jag ångrar mig inte.

Jag älskar att fotografera och baka och laga mat. Jag har jobbat på ett café men har precis slutat eftersom det är så långt att åka efter att vi precis flyttat så nu är jag på jakt efter ett nytt jobb, jag får se om jag hittar nåt.

Ja, det var lite om mig! Jag kommer ha som mål att skriva nåt varje dag. Ha det bra!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0