Hos Linda

Efter filmen igår hade jag ingen lust att åka hem själv så jag åkte hem till Linda och sov där, men det blev väl inte så mycket sömn egentligen. Vi skulle sova i deras vardagsrum, i soffan, men luckorna på deras braskamin slammrade så ingen av oss kunde sova, så vid halv sex gick vi upp i hennes rum och sov skavfötters i hennes säng. Sen gick vi upp vid elva-halv tolv. Jag var hemma en stund idag, för att hämta kläder men nu är jag hos Linda igen - vi har filmkväll (såååå mysigt!).

Om filmen igår: Den var ganska bra, inte den bästa men helt klart sevärd tycker jag. Den får typ 3.5 i betyg av 5 från mig. Men nu ska Linda och jag titta på film. Ha en bra kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0