Smaskens!

Idag har jag varit hos Linda hela dagen typ, vi tog en promenad och hälsade på en f d granne till mig, vi fick komma in och prata lite och äta frukt:)

Vi har också varit på drottninggatan och ätit på en restaurang, vi åt mongolian bbq- det var supergott!!! Vi var där med Lindas familj. Vi hittade restaurangen via en annons i en tidning. Det stod i annonsen att om man bokade bord för minst 6 pers så skulle man få en blombukett och en present - och vi var ju 6 stycken. Så på restaurangen fick vi vår blombukett och gissa vad presenten var för nåt! varsin budda-gubbe:) hahaha va vi garvade:) Vi fick varsin budda och sen kom en servitör med 6 stycken till så vi fick två var! Det var lite kul faktiskt, va ska vi med dem till liksom?

Nej, nu ska jag kolla på tv eller nåt,
God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa...HAHAHA. Budda-statyerna var verkligen "pricken över i:et" på en underbar kväll. Jag tyckte också att det var jättegott! speciellt sushin:)..fast jag måste säga att kyckling-dessert-bananerna inte var någon höjdare, haha.
Tack för en underbar helg!! puss puss

2008-01-01 @ 01:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0