Äntligen!

Nu är jag äntligen klar med näringsläran, jag blev väl så nöjd som jag orkar med på den här uppgiften så nu är den inskickad och klar!

Idag hade vi datakunskap, näringslära och psykologi. Jag var ju klar med alla uppgifter på datakunskapen men såklart så har hon kommit på en till, helt onödig, bara för att vi inte ska vara lediga. På näringsläran var det eget arbete eftersom vår lärare hade massa examinationer med de i klassen som missat saker (vi läser nämligen ut kursen imorgon). På psykologin hade vi prov. Jag tror jag får minst VG för det kändes bra, men på den sista delfrågan fick jag bråttom (tiden tog slut) så jag är tveksam om jag vågar hoppas på ett MVG, men vi får se vad det blir, G-delen var i alla fall väldigt lätt.

Jag tror jag ska börja med att bara vara i skolan tre dagar/vecka, skämt åsido men det är så skönt att vara ledig nu och åka skidor. Jag känner att jag är värd det för jag har haft väldigt mycket den senaste tiden så jag behöver lite ledig tid. Det blir lite plugg och många filmer på väg upp till lofsdalen, kommer väl sova lite också om jag kan. Tack för tipset Linda om att vara vaken länge idag, då är jag ju trött imorgon och kan sova bort några timmar. Resan kommer ta ca 6 timmar och vi ska åka klockan åtta.
Vi är i alla fall redo att åka, vi håller på att packa:
image143
Visst är vi snygga, mamma och jag (jag bjuder på den vackra bilden:)):

Men jag kommer sakna dessa sötnosar:
image145

Nu ska jag packa klart och baka klart, men jag skriver mer senare!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0