äventyrsbanan

Det var superskoj idag. Äventyrsbanan var det roligaste jag gjort på länge. Man fick välja om man ville gå den som var ca 7 meter över marken eller den som var 14 meter upp, jag valde den som var 14 meter. Jag trodde det skulle vara läskigt men jag kände mig rätt trygg där uppe så det blev lite bilder tagna.
Bild046-2.jpg picture by ocicats
Vi tjejer som skulle klättra, alla på gått humör!
Bild049-1.jpg image by ocicatsBild099.jpg image by ocicatsBild102.jpg image by ocicats
Mikkan, Linda och Ewa, alla tre så söta!

Bild053-3.jpg picture by ocicats
Jag, innan det var dags att klättra upp

Bild077-2.jpg picture by ocicats
Bild069.jpg picture by ocicats
Uppe bland träden

Bild087-1.jpg picture by ocicats
När man skulle ner firades man ner i en lina, det var superskoj - hela dagen var toppen!


När jag kom hem så gjorde jag kokosbollar, skrev lite på min APU-uppgift, sen tog jag en cykeltur på ca en timme och sen har jag även varit i kista en kort tur och köpt hem middag.
Ha en bra kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0