En liten cykeltur

Det blev faktiskt en liten cykletur, det var skönt, hann njuta lite till av den underbara solen. Nya kameran har nu hunnit ladda men jag har inte provat den så mycket, tänkte experimentera mer imorgon på utflykten. Vi ska träffas senast 09:20, jag ska åka halv åtta hemifrån, det tar ca 35 min dit. Om jag åker senare så kommer jag för sent. Innan ska jag hinna göra matsäck.

Här kommer äntligen bilderna som jag tänkte lägga ut redan igår men då funkade det inte, hoppas ni inte är trött på kattbilder:
image176
Visst har hon skön stil? Nu ska jag också gå och lägga mig, katterna sover redan. Jag ger upp nu, blogg.se krånglar hela tiden och jag kan inte ladda upp fler bilder, det står bara stilla.

Just det, kom på en sak. Den 20:e juni så har vi några vänner som firar sin 15:e bröllopsdag. De har alltid väldigt annorlunda och roliga idéer och den här festen som vi är bjudna på, där ska killarna ha hatt och fluga och tjejerna ska också ha hatt och finklänning. Kanske blir det en sån här klänning jag bär, jag har alltid velat prova en sån och nu finns det anledning:)
image177

God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0