En skön sista dag

Idag började vi halv tolv, var med på ett pass och slutade halv ett. Det var lite sorgligt att lämna salveo men jag och Ida ska antagligen köpa gruppträningskort där och börja träna tillsammans men jag måste först kolla upp hur många klasser det där pervot har så han inte håller i passen jag vill och kan gå på.

Efter att vi slutat tog jag och Ida en McFlurry på McDonald's och sen gick vi i en second hand butik. Efter det så gick hon hem men jag promenerade runt lite i sundbyberg, det är så mysigt, och sen promenerade jag nästan hela vägen hem, jag åkte buss sista biten för det kom en buss då. Sen har jag skrivit lite på min APU-uppgift och så åt vi tacos till middag. Efter middagen cyklade jag lite efter att ha fixat cyklen. Jag har även fixat Internet i mitt rum igen helt själv efter att ha varit utan ett tag. Tänk vad teknisk jag är:)

Nu börjar en film på femman jag tänkte se!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0