En solig dag....utan klättring:(

Det blev ingen klättring idag:( vår handledare som skulle klättra med oss var sjuk och det var ingen annan som kunde tyvärr. Vi började i alla fall tio, det var riktigt skönt att sova en timme extra. Först sorterade vi klätterskor, vi sorterade dem för en vecka sen och jag fattar verkligen inte hur varenda sko lyckas ligga på fel plats... Efter det tog vi lunch, det fick bli en tidig lunch. Jag hade med mig två mackor ( en med leverpastej och gurka och en med ägg) + en risifrutti hallon. Jag tog något enkelt eftersom jag trodde vi skulle äta utomhus, vilket var bra eftersom jag inte var så hungrig vid halv elva. Vid halv tolv började ett muskel-pass som vi var med på. Det var ganska tungt eftersom jag har en sån grym träningsvärk i magen och vi körde ganska mycket mag-övningar, men jag överlevde:) Efter passet så gick vi och köpte lite kontorsmaterial i närheten av gymmet/klättercentret och efter det fick vi sluta, vid kvart i ett.

När vi slutat åkte jag in till stan, jag tänkte kolla på en digitalkamera, en liten som jag kan ha med överallt men det blev inte så. Jag köpte bara ett somrigt linne på cubus och en majblomma. Nu sitter jag här och dricker juice och äter fil med flingor, jag borde göra lite på APU-uppgiften, får se om jag orkar.

Jag tror förresten jag börjar bli sjuk. Jag känner mig förkyld och mår inte så bra i största allmänhet. Men jag har inte tid att vara sjuk, jag vill inte missa sista dagarna på APU:n och så ska jag jobba i helgen så jag MÅSTE hålla mig frisk. Nu ska jag slappa lite och sen ska jag FÖRSÖKA skriva lite på min APU-uppgift (jag har börjat) men jag vet inte om det blir så. Skriver mer senare och lägger upp en bild på mitt nya linne!
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0