Flightplan

Hej!
Jag sitter nu och tittar på filmen Flightplan på 4:an, men för tillfället är det nyheterna. Jag har sett den en gång tidigare, då på bio, och jag tycker den är ganska bra.

Igår kväll var jag hos Debora och vi var några stycken som hade lite kul:) Jag kom hem ganska sent och det blev sängen direkt eftersom jag skulle jobba idag. Jobbet gick bra. Jag stod i kassan hela tiden förutom kanske en halvtimme då jag fixade lite smågrejer i köket + mina raster. Jag började klockan 11:00 och slutade 20:00 så nu är jag väldigt trött, kan knappt stå på benen, skönt att jag börjar halv ett imorgon. Men jag kommer inte sova jättelänge, jag ska nämligen plugga på morgonen. Jag har psykologiprov på onsdag och hemtenta i näringslära till på torsdag. Jag använde varje rast och resväg till och från jobbet till att plugga men jag är inte klar med näringsläran och psykologin kan man alltid plugga mer på, så det ska jag göra imorgon. Imorgon kväll ska jag jobba, 18:00-21:30, men det är enda passet den här veckan eftersom jag går eftermiddag och åker till lofsdalen till helgen (hoppas bara jag får ledigt).

Nu ska jag sätta mig framför TV:n igen och titta på filmen, den börjar snart!
God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0