Första praktikdagen!

Idag är det första dagen jag ska på praktik. Det är lite nervöst men som tur är så är Ida och jag på samma ställe och när man är två så är det lite mindre nervöst i alla fall. Eftersom det inte är så långt till min APU-plats så tänkte jag cykla men det blir först imorgon eftersom vi slutar 21:00 ikväll.

Jag har precis ätit frukost. Innan jag åker måste jag duscha och skriva lite på hemskrivningen i samhällskunskap. Jag har skrivit hela G-delen så den är typ klar, jag kanske kommer göra lite småjusteringar sen men nu ska jag koncentrera mig på VG/MVG-delen. Men jag tror jag duschar först, innan jag börjar med det. Jag måste också äta lunch innan praktiken så jag klarar mig, får väl ta med något mellanmål.

Nu ska jag i alla fall ge katterna mat och sen ska jag hoppa in i duschen.
Ha en bra dag i solskenet!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0