Första veckan över

Jag vet att jag lovade att jag skulle skriva igår men såklart ska Internet dö så jag hade ingen dator och alltså inte tillgång tilll Internet men NU ska jag skriva lite!

I onsdags var vi med på det jobbigaste passet någonsin, det var jättekul. På APU:n fick vi även sortera lite skor och ta ner grepp och bygga en egen led på klätterväggen - det var kul.

Igår var jag i skolan istället för på praktiken eftersom vi hade nationella provet i engelska, jag tror det gick bra, man skulle skriva om årstider. Efter det stannade jag och Linda kvar i skolan för att fixa lite inför öppet hus och sen åt vi på WKB: pannkakor! Efter lunchen kom jag på att jag inte hade något planerat så vi åkte in till stan och jag köpte ett linne på gina tricot och ett par skor på skopunkten. I stan träffade jag på Sara och Sofia som jag var i lofsdalen med, det var kul att se dem igen.

Efter vår lilla shoppingtur åkte jag hem. Eftersom Internet hade dött så satt jag vid TV:n ett tag sen fick vi besök av två kompisar så vi fikade lite. Sen blev det TV resten av kvällen.

Idag har Ida och jag fixat passerkort till olika pass, det fanns för få. Sen fick vi packa upp frukt och proteindrinkar eftersom det hade kommit en leverans. Vid halv tolv började ett pass med styrka och kondition som vi var med på och när det var slut vid halv ett så fanns det inget mer att göra så då fick vi gå hem:) Först gick jag till Swedbank för att göra ett ärende och sen gick jag runt i sundbyberg och tittade i affärer. Det var supermysigt och solen sken, alla var så glada på stan. Jag köpte en oversize-t-shirt, leggings, strumpbyxor, en väska, ett block och en ny bh. Jag är så glad för bh:n för hon som hjälpte mig var jättetrevlig och jag behövde bara prova EN. Dessutom kostade den bara 140 kr, den hade kostat 349 kr:) vilket fynd!

Nu ska jag ta mig nåt att äta. Ikväll ska vi gå på en show med Fredrik Lindström och innan ska vi äta på restaurang. Ha en super-bra fredag. Mitt tips: Gå ut i det härliga vädret!
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0