God morgon

Vaknade för ca 40 minuter sen och har hunnit äta frukost och skrivit på näringsläran. Jag är inte helt nöjd med den men jag vet inte vad jag mer ska skriva och om detta räcker för ett MVG, jag tror inte det, men jag vet inte VAD jag ska skriva för ett MVG.

Idag börjar vi 10:35 så jag ska åka 09:49-bussen hemifrån, därför måste jag snart börja göra mig i ordning. Jag måste packa också men det får jag göra ikväll för nu på morgonen måste jag fixa lite annat nödvändigt ont. Men imorgon bär det av till LOFSDALEN!! Jag känner verkligen att jag behöver den här ledigheten! Det ska bli så skönt att få komma upp i backarna, hoppas bara det är bra väder...

För tillfället har jag inget mer att berätta, återkommer ifall jag kommer på nåt:) annars så får ni ha en bra dag och så återkommer jag ikväll!
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0