God morgon...

...allihopa!

Klockan är nu ca kvart i sju och jag är uppe för att snart gå till skolan. Sitter här på mitt rum och äter en pirog medan katterna brottas på sängen.

Det kommer kännas konstigt att gå i skolan nu när man varit på praktik i två veckor men det är tur att man får vänjas långsamt, egentligen så blir det ju bara en riktig skoldag - sen är det bara nationella och äventyrsbana kvar. På torsdag ska jag och Linda antagligen träffas i stan, hoppas det är fint väder så man kan sitta i kungsan och sola benen.

Jobbet gick bra igår som vanligt. Jag tyckte att jag var rätt snabb men vissa beställningar missade jag på. Vissa blir jag så irriterad på (men man får ju inte visa det). Det hände flera gånger att han/hon beställde, sen innan jag tog betalt dubbelkollade jag: Är det det här du ska ha? och de svarade: Ja. Sen när jag väl hämtat allt så säger de att något är fel och att han/hon minsann sa att det inte var det jag hämtat som personen skulle ha. MEN JAG VARFÖR SA PERSONEN DÅ DET NÄR JAG FRÅGADE! Men jag träffade på en hel del roliga personer också som var trevliga. Mina föräldrar kom också förbi och sa hej och tittade en stund på mig men de skulle inte äta.

Nu ska jag fixa i ordning mig inför skolan. Dagens schema:
08:00-12:30: Skola
14:00 Programrådsmöte
18:00 Öppet hus
Tiden emellan allt går väl åt att göra APU-uppgift, jag måste bli klar med den men det går ganska trögt.

Hoppas ni har en bra dag! och att solen kommer fram så man får njuta lite av den, jag har varit instängd hela helgen i kista galleria så nu vill jag har fram den.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0