God solig morgon

Solen skiner. Jag har sovmorgon. Kan det bli bättre? Som jag har sagt börjar jag vid två men innan ska jag in till stan och köpa mig en liten digitalkamera. Sen blir det nationella i två och en halv timme. Morgonen har varit lugn. Jag har ätit och duschat och precis klätt på mig. Jag ska åka till stan om ca en timme.

IKEA-besöket gick bra igår. Vi köpte trätrall till våra balkonger och jag köpte en ram till en tavla som jag har i mitt rum. Vi fikade också, morotskaka:)

Jag måste också hinna köpa matsäck till imorgon när vi ska jag åka och klättra i en äventyrsbana 14 meter över marken (det finns en som är 6-8 meter upp också).
Ha en bra dag idag! Gå ut i solen och njut, idag har jag knälånga leggings och bara ben:):):):)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0