Han är så snäll

Alltså vår handledare är så sjysst, den bästa man kan ha. När vi kom i morse så frågade han om vi ville bygga leder på klätterväggen eller hjälpa till på senior-gympan. Vi valde seniorgympan eftersom de är så gulliga. Vi gick runt och pratade med alla och jag gjorde lite övningar själv och fick tips av handledaren vad jag skulle tänka på. Sen fick vi vara med på mamma-barn-gympan. Det var lite step och styrka, skillnaden mellan det och vanliga muskelpass är att det ligger ett barn framför alla så musiken är en aningen lägre men det var kul. Direkt efter var vi med på ett step-pass. Det var tufft att köra två pass i rad, men kul och man känner sig så duktig. Efter stepen tog vi lunch och eftersom vi inte hade något att göra när vi ätit klart så kunde vi gå hem. Jag tycker det är rätt bra att han gör så för varför ska vi vara kvar och inte göra någonting? Imorgon ska vi i alla fall få klättre utomhus, det ska bli såå kul och det ska bli skönt att få börja tio istället för nio.

Jag får se vad jag hittar på nu. Ska bara ta det lungt och om två timmar ska vi hämta Cassi från veterinären, hon ska nämligen bli kastrerad (hon opereras nu när jag skriver detta).
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Lollo

kul =)

2008-04-22 @ 14:17:58
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0