Helgen

Hej allihopa!
Jag har inte skrivit på hela helgen men jag ska nu berätta lite vad jag har haft för mig.

I fredags var vi ju på Fredrik Lindström, det var som en standup-show, han var såå rolig, jag skrattade typ hela tiden. Svenskar är också människor hette showen och han drev med svenskar typ hela tiden men det var kul.

Hela helgen har jag tillbringat i strängnäs med vänner och god mat. Jag har bland annat träffat Linnea som jag inte sett på ett tag och så har jag träffat bland annat Linda, Tina, Sara och Sofia. Jag har även träffat Nicole som jag inte sett på säkert 6-7 år, det var väldigt kul att träffa henne!

Det tog ca en timme till strängnäs och bilresan ägnade jag åt min APU-uppgift och matte (funktioner och grafer), jag känner mig så duktig. Jag ringde även jobbet och fick reda på att jag ska jobba 17:00-22:00 imorgon, men innan är det praktik 09:00-15:00, det ska bli kul, jag ska väl vara med på nåt pass också.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta än att Cassi ska kastreras på tisdag, jag är lite nervös eftersom hon är min lilla älskling, men det brukar gå bra så det är nog ingen fara.

Ha en bra kväll!
Klockan nio ska jag se the bourne identity.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så skoj att träffa dig igen!:)pussar, och lycka till på tis med Cassi

2008-04-20 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0