I love it!

Det har varit en bra dag idag. Vädret är ju bara helt underbart - det är sommar idag! APU:n började klockan nio som vanligt. Först fick vi några små uppdrag, städa lite och så. Vid halv elva tog vi lunch, jag hade pannkakor med mig:) Halv tolv började ett styrkepass som jag var med på, Ida var med på Yoga istället men jag vill ha lite fart.

Passet slutade halv ett. Då sa vår handledare att eftersom det var så fint väder så kunde vi gå hem men vi stannade till två eftersom klockan ett började ett pass för deprimerade personer, det var intressant att vara med på och man märkte att de hade roligt. Innan vi gick fick vi varsin glass och sen tog jag bussen hem. Det var faktiskt skönt att sluta tidigare, eftersom jag ska jobba vid fem så är det skönt att komma hem en stund innan man ska iväg igen.

Imorgon ska vi hjälpa till på ett senior-pass, sen ett mamma/barn-pass och sen vara med på step. Vi kanske är med på mamma/barn-passet också eftersom det typ är som step-passet bara att barnen ligger framför step-brädan. På onsdag ska vi följa med vår handledare ut och klättra, det ska bli jättekul. Jag har bara klättrat utomhus en gång förut och det var jättelängesen.

Nu ska jag ta något att äta och slappa lite innan jag drar till jobbet vid kvart över fyra.
Ha en skön dag i solskenet!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0