Korv på balkongen

Jag har i alla fall fått lite gjort på APU-uppgiften nu, det är jag glad över. Jag har imorgon förmiddag på mig att skriva också och i värsta fall får jag skriva på torsdag också men det är inte hela världen.

Pappa kom hem vid fyra. Vid fem åt vi korv med bröd på balkongen. Jag åt inte ens en hel korv, jag tittade lite för noga på den när jag hade tagit en tugga och det såg lite läskigt ut (inte så att den var gammal eller nåt men man ska aldrig granska en korv).

Senare ikväll ska vi på IKEA och fika (det tar bara tio minuter med bil) jag får väl se om jag köper nåt...

Det är så typiskt, precis när jag ska ladda upp bilder ska det krångla så det inte funkar men jag ska försöka igen om ett tag. Hoppas jag lyckas få upp några bilder idag.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0