massage

Idag har jag jobbat från 09:30 till 15:00. Det var första gången jag jobbade från öppning men det var rätt kul. Lite tur var det att det var lite sämre väder än tidigare i veckan, då behöver jag inte var ledssen över att jag inte kunde vara ute. Jobbet gick för övrigt bra. Jag fick ganska mycket beröm idag vilket alltid är trevligt när man anstränger sig. Jag fick bland annat beröm för att min kassa såg otroligt städad ut, det var bra ordning och det var minsann så en kassa ska se ut. (Jag fattar inte riktigt hur man kan stöka ner en kassa, man lägger ju inte sedlarna på tvären direkt.)

Vi sjutiden åkte jag hem till Debbie. Hon lagade lite mat, vi satt och åt och sen fick jag en skön ryggmassage (hon är massör). Jag fick även lite fotmassage men det var ryggen som var i fokus och jag höll på att somna. Jag har nu kommit på vad jag ska lägga en del av mina besparingar på:  fotvård, ansiktsbehandling och massage - få kroppen i toppskick inför sommaren. Va najs:)

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag börjar jobba två imorgon men jag ska träffa Tina innan det, hon börjar också jobba vid två. God natt. Jag är helt slut så jag kommer sova gott inatt! Sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0