Metrologerna hade rätt:

Det regnar ute! Det trodde jag inte när jag tittade ut genom fönstret imorse, det var skinande sol och varmt och skönt och nu: spöregn. Vad är det med speciella dagar (typ midsommar, valborg, påsk, jul) och regn som passar så bra ihop. Jag tycker synd om alla som sett fram emot brasan så mycket och får uppleva den i regn, å andra sidan kanske regnet stoppar fler att supa sig redlöst fulla...man kan ju alltid hoppas. Maria ungdom har tillräckligt med besökare ikväll ändå.

Mina underbara kissar:
Bild022-3.jpg picture by ocicats
Min vackra katt Smilla

Bild033-1.jpg picture by ocicats
och min andra vackra katt Cassi

Bild029-3.jpg picture by ocicats
Cassi's söta mage efter operationen - rakad!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0