Ny kamera

Det blev en ny kamera idag:) så imorgon får den följa med till äventyrsbanan, så det kanske blir lite bilder därifrån imorgon. Det blev en sån här:
image175
Canon ixus 70

Jag har inte hunnit prova den än eftersom den fortfarande laddar.

Nationella provet idag kunde väl ha gått bättre men alla prov kan inte gå super hela tiden, så ja ja. Det får duga. Efter provet handlade jag lite matsäck inför imorgon, jag ska ha en pastasallad och någon macka. Nu har jag inte lust att sitta inne mer, jag vill ut en stund nu. Jag skriver mer senare. Nu gick det att lägga in bilder igen så förhoppningsvis blir det fler bilder senare.
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0