så trevligt väder

Ännu en dag med sol och värme - vad skönt! Jag trivs så bra med det här vädret, jag måste ut och njuta av det fort!

Jag ska snart hoppa in i duschen, jag ska åka tio i elva hemifrån med bussen, sen ska vi vara med på ett pass och sen får jag se vad jag hittar på. Jag får inte glömma att intervjua några till vårt idrottsarbete bara, så typiskt att skjuta fram det till sista dagen.
Ha en underbar dag! <3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag blev skitirriterad.. Speciellt efter att jag mejlat Therese och sagt på ett fint sätt att jag ska jobba då och undrar hur jag ska göra. Då svarade hon så här: "Nationellt prov i Engelska är en ett fördelaktigt tillfälle att visa vad du har för kunskaper i engelska, men inte obligatoriskt, så det är ditt val hur du prioriterar. "

2008-04-25 @ 19:37:00
URL: http://lindajaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0