Så trött

Jag är verkligen trött idag och koncentrationen = 0, den är som bortblåst. Jag har suttit den senaste timmen och försökt komma igång med min APU-uppgift men det har väl inte gått så bra. Jag har skrivit lite på den sen tidigare men det har inte blivit många rader skriva idag, jag tänkte att det kanske lättar om jag skriver lite här först.

Idag har jag haft datakunskap, matte och engelska. På matten övade vi inför nationella nästa onsdag. Annars har vi väl inte gjort nåt speciellt.

Jag skulle egentligen vara i skolan ikväll och hjälpa till på något öppet-hus-liknande men jag mår inte helt hundra så jag stannar hemma. Jag har inte mått så bra på hela helgen men trots det så har jag jobbat så jag känner att jag måste vila en dag + att jag verkligen vill bli klar med den där APU-uppgiften.


Imorgon börjar jag ju klockan två eftersom vi har nationella i engelska. Innan skolan tänkte jag åka till kista och köpa en kamera. Jag vill verkligen ha en kamera till på onsdag när vi ska göra den där äventyrsbanan. Det stod på deras hemsida att man gärna kunde ta med kamera och det vill jag. Det är bara så svårt att veta vilken man ska köpa. Jag vill ha en liten kamera som kostar runt 2000 kronor. Den får gärna ha bildstabilisator också.


Nu ska jag göra ett nytt försök att skriva på APU-uppgiften. Wish me luck!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0