Ska snart iväg

Nu ska jag snart åka till gymmet. Det är synd att det bara är fyra dagar kvar för jag trivs så bra, vår handledare är verligen sjysst. Igår var jag med på ett muskel-pass (jag kanske skrev det). Idag blir det ett eller två step-pass, vi får se. Vid fyra ska jag träffa Debora.

Jag jobbade till klockan tio igår, första gången jag jobbade till stängning. Sista timmen var vi bara två stycken. Ibland blev det väldigt stressigt eftersom det kommer lite ruscher ibland men det gick bra och jag tycker jag skötte mig bra. Nästa gång jag ska jobba är lördag och sen blir det även söndag. Det var faktiskt riktigt kul att jobba igår, men det berodde nog mest på att jag hade intalat mig själv innan hur kul det är - det är nog mycket mentalt. Förra gången så klagade jag lite på att behöva jobba och tyckte det var jobbigt, då blev jobbet mycket tråkigare.

Nu ska jag packa min väska och snart dra mot praktiken. Ha en skön dag i sommarvädret!
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0