Snart nöjd....tror jag...

Jag är snart nöjd med näringsläran, i alla fall så nöjd som jag orkar bli med den här uppgiften. Jag ska finputsa lite mer imorgon men sen får det vara bra. Jag måste hinna plugga lite psykologi ikväll eftersom jag har prov på det imorgon, så från och med nu är det prioriterat, men jag ska snart gå och lägga mig.

Jag mailade min APU-plats som jag ska vara på nästa vecka (och vecka 17) och dessa tider ska jag vara där nästa vecka:
Måndag: 14:00-21:00 (ska gå en klätterkurs på kvällen)
Tisdag: 09:00-15:00
Onsdag: 09:00-15:00
Torsdag: Ledig, ska vara i skolan istället eftersom det är nationellt prov i engelska, efter det ska jag och Linda vara kvar i skolan och fixa lite inför öppet hus den 19:e som jag tyvärr inte kan vara med på eftersom jag ska iväg även då.
Fredag: 09:00-15:00

Vecka 17 har vi inte fått schema för än men det blir nog bra det också.

Efter skolan idag tog jag en snabb tur förbi jobbet för att skriva upp när jag kan jobba nästa vecka, såklart kom jag på när jag kommit hem att jag kan jobba en dag till så jag får väl ringa dem imorgon. Jag tänkte också köpa en bärbar DVD så jag kan kolla på vägen upp till lofsdalen men en sån kostar 2000 kronor så jag tar med en bärbar dator istället. Jag ska ändå plugga stor del av resan så jag inte behöver oroa mig över det under praktiken - det blir två slappa veckor:)

Nu har jag tyvärr inte tid att sitta här längre, god natt!
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0