Snart...

Nu är jag snart klar med näringsläran. Jag har gjort alla veckoplaneringar och skrivit de flesta reflektionerna, eller vad man nu ska kalla det, men det behövs lite finputsning och så ska jag kolla igenom det, men jag kommer bli klar i tid!

Idag ska jag försöka få de sista underskrifterna på min ledighetsansökan, sen är det bara en dag kvar så bär det av till fjällen. Tyvärr måste jag plugga på vägen upp men jag ska försöka hitta en bärbar DVD så kan jag kolla lite på film också - bland annat Philadelphia som jag missar slutet på, eftersom de ska se den på fredag - den var faktiskt bra så den vill jag se klart.

Nu ska jag skicka iväg några mail och kanske göra det sista på näringsläran!
puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0