*suck*

Jag orkar inte med hemtentan i näringslära. Jag sitter här och kämpar med den och har gjort det sen nio med det känns inte som om jag kommer någonstans. Det är så svårt att komma på så många måltider till olika grupper (gravida, äldre och vegetarianer) eftersom måltiderna ska innehålla deras speciella näringsbehov. Det är så svårt, speciellt till vegetarianer. Jag är i alla fall snart klar med det. Jag har gjort klart kostupplägget för både gravida och äldre och är snart klar med vegetarianer men jag måste skriva mer reflektioner och motivera varför jag valt vissa livsmedel, jag har gjort lite men är inte klar. Jag måste i alla fall bli klar imorgon, så jag går upp klockan nio igen för att skriva.

Nu ska jag klä på mig och bädda sängen. Om jag hinner skriver jag lite mer på näringsläran, annars får den vänta tills imorgon eftersom jag jobbar till halv tio ikväll. Ha en bra dag!

/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0