Svullare

Kladdkakan står i ugnen...mums! Jag vet att jag är onyttig men jag har faktiskt inte ätit så mycket sötsaker i veckan och jag känner att jag är i stort behov av något nu, och kladdkaka funkar alltid!

Så länge kan jag berätta om dagen. Det var inte lika fint väder som igår men jag invigde i alla fall mina vårskor, jag älskar att ha vårskor - så mycket finare och skönare än stövlar! Idag har jag haft näringslära, matte och samhällskunskap. På matten hade vi matteprov (geometri) men annars var det väl som vanligt. Efter skolan köpte vi bara macka på il piatto sen åkte jag hem och pluggade. Jag har pluggat psykologi och börjat på näringslära-hemprovet; det kommer nog ta ett tag att skriva det så jag är glad jag har börjat i tid. Jag vill verkligen få MVG på det eftersom jag då har säkrat ett MVG i hela kursen (som slutar nästa vecka). Det gick lite bättre att koncentrera sig men det var fortfarande ganska svårt, jag vet inte vad som har hänt, förrut kunde jag sitta 4 timmar i sträck utan problem, nu bara 45 minuter.

Nu ska jag snart se Gordon's kitchen nightmares och äta kladdkaka. Imorgon är det fredag!!!!!!!!!
puss<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0