Tortyr

Sitter här och kämpar med hemtentan i näringslära - vi ska göra upp en matsedel för äldre, gravida och vegetarianer men det är svårt att komma på maträtter - speciellt maträtter som passar för just den gruppen. Detta kommer ta ett tag, sen ska man nämligen skriva lite annat och reflektera över massa saker - men man får inte skriva mer än 4 sidor.

Idag har vi haft engelska, matte, idrott och samhällskunskap. På engelska hade vi muntlig presentation, och precis som jag trodde så saknades en i gruppen men det gick bra i alla fall.

På idrotten så var vi på danscompangiet, det var rent ut sagt tortyr. Vi dansade hiphop men jag är inte mjuk i kroppen över huvud taget och jag har ingen rytm eller taktkänsla - JAG KAN INTE DANSA. Jag tittade på klockan hela tiden för att hoppas på att det var över, men det gick så segt. Efter dansen hade vi mitterminsomdöme-snack. jag låg på VG+ men hade helt klart potential för ett MVG, jag ska bara fortsätta som nu. Det var i alla fall skönt att sluta mer än en timme tidgare.

Jag ska göra lite mer på näringsläran, sen blir det mat, TV och bara slappa för min del. Ha en bra fredagskväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0