Träningsvärk

Det känns att det var ett tag sen jag tränade, jag redan börjat fått träningsvärk i underarmarna och låren - det gör så sjukt ont men det är samtidigt skönt, det märks ju att jag har tränat:)image166

Jag bestämde mig för att vara nöjd med samhällstentan så nu är den inskickad och klar - skönt att ha det ur världen just nu. Kvällen tillbringades framför TV:n, först Äntligen hemma och sen House. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon, jag har ingen aning om vad vi kommer göra men det blir säker kul. Vid fem ska jag jobba. Det känns som det var evigheter sen jag jobbade sist men jag tror det ska gå bra, det börjar sitta i ryggmärgen nu - jag hoppas jag får jobba med några trevliga personer och att det är ganska lugnt för jag känner mig helt slut och jag orkar inte med några jobbiga kunder nu. MEN jag ska inte klaga - det är JAG som har valt att jobba, och idag kan inget förstöra mitt goda humör:) jag får peppa mig med lite shopping innan jobbet:)

NU SKA JAG SOVA!
God natt
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0