Vilken dag:)

Det har varit en rolig dag idag. Jag tog bussen vid tolv hemifrån mig så jag kom fram lite tidigt till sundbybergs centrum. Först gick jag och köpte mellanmål, sen gick jag in på åhléns och hittade ett par nya träningsbyxor. Vid tio i två mötte jag upp Ida och vi gick till praktikplatsen. Väl framme så träffade vi vår handledare och han visade oss till skåpen. Vi hade redan tidigare fått en rundtur så det var inte nödvändigt. Sen har vi klättrat hela dagen. Först fick vi klättra på 4-metersväggar utan lina eftersom vi inte lärt oss att säkra men vid sex så började en klätterkurs så nu kan jag säkra och det grundläggade när det gäller klättring. Vi hade en jättetrevlig instruktör, han skojade mycket så det var kul. Vid nio slutade kursen så då åkte jag hem. Nu har jag ätit sallad med ett bröd till middag och nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag börjar nio imorgon, jag får se om jag cyklar - jag har inte hunnit göra i ordning den.

God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0