What a lovely day!

Idag var det en väldigt bra dag. När jag klev upp i morse så var jag lite nervös eftersom vi skulle ha en liten redovisning på psykologin men den gick väldigt bra och läraren var nöjd. I slutet av psykologi-lektionen skulle vi ha mental träning. Han sa att vi skulle hämta krafter och att han hade hittat någon 80-tals-musik. Han sätter på den och helt plötsligt börjar han dansa. Sen går han och tänder och släcker lampan så det blir som disco-lyse - alltså vår psykologi lärare är så rolig, han är BÄST! Det var i alla fall en rolig lektion. På näringsläran så pratade vi mitterminsomdöme och jag låg på en MVG-nivå, om jag gör bra ifrån mig på den sista hemskrivningen nästa vecka så får jag MVG i näringslära. Sen hade vi lunch, vi åt på Lilla asien för omväxlings skull. Till sist hade vi datakunskap, det var också kul, det är så roligt att hålla på med power point.

Det allra bästa med hela dagen var det UNDERBARA vädret, det var så soligt och varmt - jag blir så glad!!!!!! Nu ska jag bara hitta en bra vår-jacka, några tips?

Efter skolan åkte jag till kista galleria. Jag började jobba klockan 16:00 men jag hade 45 minuter på mig innan jag började jobba så jag köpte en ny väska (äntligen) och ett par nya skor (igen). Det bästa var att jag tänkte köpa den där väskan i måndags men jag var lite osäker så jag gjorde inte det, men idag när jag skulle köpa den (jag köpte den) så var den 100 kronor billigare, snacka om att jag var glad. Ibland lönar det sig att vänta.

Jobbet var också roligt, tiden bara rusade iväg och helt plötsligt var klockan åtta och jag hade jobbat mina fyra timmar. Vi hade fått ett nytt kassa-system på jobbet, det var mycket bättre än det gamla! och väldigt lätt att lära sig. Jag fick en genomgång på tio minuter, sen klarade jag mig själv. Det var endel roliga människor idag. Vissa verkar tro att de inte behöver betala hela summan. Om de saknar några kronor så frågar de om jag inte kan bjuda på det men om jag bjuder alla som frågar så kommer det ju bli flera hundra kronor till slut + att det inte är jag som bestämmer. En sak som är bra med det nya kassa-systemet är att vi inte behöver ta legitimation på köp under 100 kronor, förrut var vi alltid tvugna att ta leg, även om de bara handlade för 10 kronor.

Nu ska jag bara titta igenom matten lite snabbt, har matteprov imorgon, sen ska jag sova. God natt!!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, jag håller med. vädret e suuuper!:)pusspuss

2008-04-02 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0