why is this always happening to me!?

Jag fattar inte varför men idag var andra gången en äcklig "gammal" gubbe stötte på mig. Det har hänt en gång förrut vilket resulterade i att jag blev utbjuden på danskväll med hans polare (han var 30) så jag var tvungen att byta telefonnummer. Jag vet vad du tänker nu, snacka om att vara dum så man ger ut ens telefonnummer men allt gick så snabbt och jag hann inte tänka. Jag kan heller inte säga nej och tror det bästa om folk, för det mesta. Idag var den en 27-åring som var ...jag finner inga ord som beskriver honom... Det började på salveo. Vi var med på ett spinning/muskel-pass och ledaren hade vi aldrig haft förrut. Han verkade lite läskig/äcklig från första början men jag bestämde mig för att inte vara så fördomsfull. Spinningen gick bra men sen på muskelpasset så pratade han mer med mig. Han frågade om mitt namn och under passet fick jag kommentarer som (han pratade bara engelska): You are so athletic Hanna. Good baby! Very good Hanna. Han t o m slog mig på rumpan när jag gjorde en övning. Usch - jag mår illa bara jag tänker på det. Efter passet fick jag och Ida sluta. Efter att vi hade skilts åt så stod jag och väntade på bussen och gissa vem som dyker upp och ska åka samma buss - ja, du gissade rätt: Han! Han åkte ända till hallonbergen och han sa att var väldigt imponerad av mig på träningspasset och han kunde tänka att träna mig gratis (yeah right att han bara vill träna mig). Innan han gick av gav han mig sitt telefonnummer och sa att jag kan ringa när jag vill. Det värsta var att han gav mig en kram och en puss på kinden!!!!!! JAG MÅR ILLA! JAG HÖLL SERIÖST PÅ ATT SPY!!!!!! Jag hade god lust att smälla till honom men jag gjorde inte det (det satt faktiskt en skolklass på bussen). Men jag fattar inte varför gamla gubbar ska dras till mig hela tiden, usch.

Nej, nu till något roligare. Jag köpte ju ett linne igår och en ny tröja för någon vecka sen som jag inte visat här. Idag köpte jag ett par trosor och två par leggings. Så här ser i alla fall linnet ut:
image169
och t-shirten ser ut så här:
image170
Fina va:)

Det har i alla fall varit underbart väder idag och jag kunde gå på stan i kläderna ovan, utan kofta och jacka! Lovely!

Imorgon börjar jag halv tolv och slutar en timme senare, vi ska bara vara med på ett pass och sen får vi sluta, fy vad tråkigt med sista dagen på APU:n, jag kommer sakna det.
Nu ska jag njuta lite mer av det fina vädret!
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Fyfan vilket pervo! Orka hålla på :/ Speciellt när det är från jobbet också.. Skulle hans chef veta att han höll på sådär skulle han kanske inte ens ha jobbet kvar

2008-04-25 @ 19:40:17
URL: http://lindajaara.blogg.se
Postat av: Tina

usch, usch och åter usch! :/

2008-04-27 @ 19:09:51
URL: http://tinched.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0