080808

Jag glömde det förut men dagens datum är ju faktiskt: 080808. Det ska tydligen vara värsta arrangemangen idag - på grönan och lite varstans i stan. Om man föds idag (gäller alla stockholmare) så får man bland annat livskort på grönan och är man född 8 augusti så får man åka gratis hela dagen idag. Jag undrar om det är något speciellt i Kista idag, i så fall kommer det nog vara mycket folk men jag har inte hört något om det. Jag hoppas det inte är FÖR mycket folk, lite lagom vill jag har:)

Hmm, undrar vad jag ska hitta på nu. Jag tänkte bädda sängen men båda katterna har lagt sig i den så det funkar inte så bra - jag kan lika gärna vänta med det då.

Puss
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0