10 timmar jobb

Vad kan jag säga mer än att jag är helt slut!? Efter 10 timmar på Burger King så värker det i både fötter, rygg och huvud. Som tur var så stod jag större delen av dagen i köket vilket var tur eftersom man verkligen inte orkar med så mycket människor så länge. Det var sjukt mycket folk men det gjorde bara att tiden gick fortare. 

Imorgon börjar jag åtta så jag har som mål att vara i säng inom en kvart, jag är en bit på väg. Jag måste hinna läsa ett avsnitt i en bok som är läxa till imorgon, det tar nog inte så lång tid men jag måste sova i natt, jag har typ sovit 10 timmar sammanlagt de senaste 2 nätterna vilket är 6 timmar för lite om man ska vara noga.

Tänkte muntra upp detta dystra inlägg med bilder men som vanligt så funkar det inte eftersom blogg.se alltid krånglar när det gäller bilder. Förhoppningsvis kan det bli några morgonbilder imorgon istället.:)

Just det, gissa vad jag har gjort idag förutom att ha jobbat; jag har tvättat:) jag känner mig så duktig och än så länge tror jag inte att jag krympt nåt:)
Nu ska en tröööött Hanna gå och lägga sig. Måste berätta en annan sak imorgon som hände på jobbet idag, lite kul var det:)
God natt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0