Back from Paris

Då var man hemma från Paris. Jag har haft några underbara dagar där nere och tiden gick lite för fort. Å andra sidan tror jag inte att jag hade orkat fler dagar i den enorma staden som Paris är - fredagen gick i stort sett ut på att vila, vila och åter vila. Vi letade upp mysiga parker och åt gott - man orkade inte mer efter ett par intesiva dagar i storstadsmullret. Jag tog många foton, närmare 400, men jag har inte laddat in dem än - det blir nog inte förrän imorgon för ikväll ska jag iväg och kolla på midnattsloppet - jag känner flera som ska springa, själv ska jag bara stå på sidan och hejja på p g a för lite ork efter resan och för dålig kondition (mest av det sistnämnda). Men imorgon blir det garanterat bilder - både från resan men även på min lilla bebis som vi ska hämta imorgon! Åh vad jag längtar!

Jag ska även skriva ner lite tips om man ska åka till Paris samt bu och bä från vår resa - men det mesta var super måste jag säga!

Jag borde väl egentligen packa upp lite nu men det lutar åt Internet och TV en stund eftersom man varit utan det nu sen i tisdags morgon (måndags kväll).

Puss!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0