Bio och efterrätter

Eftermiddagen/kvällen har varit väldigt trevlig. Vi träffade Linnea och Anna och gick då till Kungshallarna och käkade - det blev Taco bar för min del. (och några hekto godis till filmen en stund senare). För Linda och mig blev det filmen "Jiddra inte med Zohan" - det var den sämsta filmen på länge, bättre kan du Adam Sandler. Verkligen en b-film. Den hade vissa roliga inslag men det var inte gott om dem. Nej, den filmen kan jag inte rekommendera!

Jag har precis laddat in fler bilder från Paris-resan på min bilddagbok, det kommer nog lite bilder här också men vill du se dem kan du göra det här: http://chispas.bilddagboken.se

Några bilder som jag dock inte laddat upp där än är efterrätter vi åt i Paris, några av dem:) Parisare är verkligen experter på choklad och vi åt många chokladiga efterrätter som man bara inte vill missa, här är några:


En riktig mumsig chokladkaka med crisp


En kladdigare chokladkaka får man leta efter


Inte så mycket choklad men god:)

Och så till de godaste desserterna i hela Paris, från chokladbutiken jag nämnt tidigare:



Jag säger bara en sak: Mums!

Det var dagens bilder!
Puss på er!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

yummie!!:)

2008-08-22 @ 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0