Dagens första inlägg

Det har inte blivit många inlägg idag heller. Jag har haft fullt upp hela dagen. Vi har haft så mycket att fixa eftersom vi åker till Paris imorgon - det ska bli så kul! Pappa och jag har varit i Kista galleria, här i Sumpan och i Barkaby för att hitta lite nödvändiga saker inför resan. Vi har bland annat köpt nya resväskor; jag har fått en röd:) den är jättefin!

Nu sitter jag och kollar på du är vad du äter - man blir så peppad när man ser det och all nyttig mat ser riktigt god ut. Det är så hemskt att se hur mycket och hur onyttigt människor kan äta.

Vi har även köpt lightmat till Cassi så nu går hon på diet för att gå ner ca två kilo som hon gått upp sen kastreringen - hon tycker om maten men inte att hon ska äta så lite av allt. Men vi ska nog banta ner henne ska ni se.

Tina var här en stund, hon ska nämligen bo i vår lägenhet när vi är borta - så vi gick igenom allt om mat till katterna och övrigt som är bra att veta.

Nu börjar programmet igen!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0