Dåligt med uppdateringar

Det är ganska dåligt med uppdateringar nuförtiden - sorry för det! Det beror dels på tidsbrist men också på grund av dåligt med inspiration, jag har inget att skriva helt enkelt. Vi har precis sett klart filmen Analyze that. Jag är verkligen ett filmfreak - jag älskar film! Den här filmen var jätterolig, den kan jag verkligen rekommendera. 


Nu tror jag att jag ska se en film till - jag vet: jag är värsta filmnörden! men om någon vecka så är sommarlovet slut så man måste ju ta vara på de sista kvällarna som man kan vara uppe till halv ett och se på film (visserligen är jag usel på att lägga mig i tid någonsin men man ska ju alltid försöka när det är skola, även om dessa försök ständigt misslyckas.)

Nu har jag bestämt mig: det blir en film till. Kanske en riktig tjejfilm, hmm... Mean Girls är ganska lockande. Eller Grease 2...På TV är det i alla fall inget att se.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0