Det fick bli ett till sista inlägg

Ja, som ni märker har jag lite svårt att hålla mig borta från min blogg så det fick bli ett inlägg till. Jag lovar att jag glömt imorgon att jag skrivit detta inlägg nu så ni kommer säkert höra det här igen men jag tänkte göra en liten att-göra-lista till imorgon.
 
- Skolan 12:30-15:55 (två lektioner)
- Kort tur i Kista galleria för att utnyttja rabattkuponger jag fått som går ut imorgon (på H&M), jag behöver ändå lite höstkläder
- Gymma
- Köpa mat
- Laga mat

Jag vet inte hur jag ska hinna med allt efter skolan, det lär väl bli middag typ klockan åtta-halv nio. Annars får jag skippa besöket i Kista, men det ska bara bli ett kort besök på H&M, jag har sett lite snyggt stickat som jag vill ha och ett par jättesnygga pumps (som jag egentligen inte behöver).

Nu däremot ska jag sova, ska gå upp lite tidigare imorgon - har lite grejer jag vill fota. Har ni tur så kommer det kanske upp lite bilder här i bloggen också:)
God natt....igen:)

Pusspuss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0