Det går ganska så bra

Jag är typ klar med inlämningsuppgiften i Människan socialt och kulturellt nu, har bara en grej i Svenska B kvar att skriva - jag känner att jag har varit rätt effektiv idag, vilket är väldigt skönt. Nog om skolan. Om ett tag ska Linda och jag ut, det blir nog lunch på McDonald's, fast det blir en sallad, inga pommes frites för min del idag. Sen måste det städas lite här inför ikväll - några kompisar kommer över på middag (som hör och häpna: brorsan lagar). 

Nu ska jag göra mig klar. Ha en bra dag i solen!


En till bild från flygplansfönstret
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en underbar helg!!<3

2008-08-30 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0