Detta är sovmorgon för mig

Jag har idag sovit till kvart i tio - och det är sovmorgon för mig. Det är egentligen inte speciellt länge men det är så sjukt varmt i mitt rum nu på morgonen så jag kan inte sova längre. Idag blir det jobb 16-22, jag anar att jag får stå i kassan men jag stod ju i köket hela dagen igår så det är ok ändå. Det kan vara rätt roligt att stänga ibland, men bara ibland. 

Innan jobbet har jag endel att fixa. Jag måste packa upp från Göteborg, städa rummet lite grann och diverse annat. 

Apropå Göteborg, här kommer fler bilder från fredagen:

Efter doppet på Saltholmen åkte vi in till Avenyn och åt lunch på ett mysigt café, det blev en sallad med ost -och skinkröra, alla tre åt likadana sallader.


Inne i stan, det var riktigt mysigt där


Det var inte bara vi som var turister


Sen träffade vi några Göteborgare som Tina hade kontakt med


Emma


Vi träffade påven också..:)


De tog med oss på en båttur och vi blåste såpbubblor, det var verkligen länge sen man gjorde det


Sen på kvällen blev det picknick med den här fina utsikten


Vi satt nedanför Skansen Kronan


Linnea och Emma, från Göteborg


Linnea och Tina


Mums


En vacker kväll var det - perfekt för en picknick

Bilder från lördag morgon kommer senare, det blir så mycket bilder på samma gång tycker jag.

Nu ska jag börja fixa med allt jag har att göra denna morgon, tur att vädret bara är halvbra så jag inte missar nåt när jag är inne hela dagen.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0