(God) morgon

Jag skulle göra vad som helst för att få sova nån timme till, men nu är jag uppe så jag ska ta mig iväg till idrotten som börjar kvart i nio. Vi ska vara på SATS och ha cirkelträning, det är rätt kul att träna "på riktigt" och inte bara springa runt och leka lekar på idrotten.

Igår kväll såg vi Alexander. Vi hyrde den på TV:n och insåg först när vi hade hyrt den att den var nästan tre timmar lång, inte det bästa filmvalet en kväll som igår, men den var rätt bra.

Som jag sa så är det idrott första lektionen, idag är enda dagen vi går heldag, så på eftermiddagen har vi matte B och Människan socialt och kulturellt. 

Nu måste jag käka klart!
Ha en bra dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0