God natt

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom VI ÅKER TILL PARIS IMORGON! Planet går inte så tidigt men eftersom vi ska ända till Skavsta flygplats måste vi åka redan åtta vilket betyder att jag måste upp runt sju-tiden. Inte så trevligt på ett sommarlov men helt klart värt det när man ser Eiffeltornet för första gången:):)

Jag skickar nog iväg ett snabbt inlägg imorgon innan vi åker men jag tror inte jag kommer ha möjlighet att skriva nåt i Paris, eftersom vi är där så få dagar så vill man inte slösa bort dagen med att sitta framför datorn.

Puss och god natt (jag hoppas jag kan sova lite i natt men det ska bli så kul det här så jag lär ha lite svårt att sova)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0