Hej

Hej på er!

Jag har faktiskt sovit ganska så bra i natt. Jag vaknade dock av att elvispen vägrade sluta vispa - det var pappa som stod och bakade, vi ska bjuda några bekanta på picknick, jag tror inte jag följer med eftersom de är i deras ålder och jag inte känner så stort utbyte av det. Inte idag. 

Näsan börjar ge med sig och jag känner mig riktigt pigg idag. Halsen däremot blir nästan värre. Det gör egentligen inte så ont men jag håller på att tappa rösten vilket är lite jobbigt om jag ska jobba idag - jag måste ju kunna prata om jag ska stå i kassan. Ja ja, som jag sa igår - de får skicka hem mig om de inte tycker jag kan jobba. Det är ändå för sent att sjukanmäla mig. Jag tror i alla fall inte det smittar nu.

Vad ska jag berätta mer? Hmm.... jag har tyvärr inte så mycket att berätta. Jag kom på förra veckan att jag inte visat alla bilder från fotograferingen med Tina så här kommer två bilder till, jag har fler men jag måste kolla efter vilka jag redan har visat:





Nu ska jag bädda sängen och fixa lite.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0