Jag glömde berätta en sak...haha...

...som hände på jobbet idag. Det var ganska komiskt faktiskt - typ släktmiddag på Burger King. Jag sålde nämligen nio fiskburgar inom loppet av 5 minuter. Det är alla dessa somalier som inte litar på att våra hamburgare är 100 procent nötkött så de köpter fisken. Det var ganska komiskt faktiskt. Tio minuter senare kommer ännu en kille och ska ha fisk, då fick jag verkligen anstränga mig för att inte börja asgarva. Det kanske inte låter så kul men det var ganska så roligt då. Haha:)


Bild: Burger King's hemsida

Nu ska jag snart sova, men först ska jag vara lite kreativ: klippa och klistra, jag har nämligen startat ett nytt litet projekt här hemma, som en liten hobby. Jag kanske delger fler detaljer en annan dag.
Puss och god natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0