Jag har badat på västkusten!

På fredag förmiddag så tog vi spårvagnen 50 minuter till sista hållplatsen: Saltholmen. Efter en lång resa på en stekhet buss med överdrivet mycket folk så var det så skönt att ta ett dopp. Det var väldigt salt om man jämför med vårt bräckta vatten som vi har här men det var så härligt! Jag vet att det är riktigt pinsamt men det var faktiskt årets första dopp. Det finns inte alls många bra badställen här i Sumpan/Solna och jag har bara varit på Värmdö en gång då jag hade tid att bada men då var vädret inte det bästa, det var lite kallt i luften och eftersom jag är en liten badkruka i vanliga fall så vill jag åtminstone ha varmt i luften om jag ska bada. Men vad jag njöt av detta dopp och jag ångrar mig lite att jag inte badat tidigare. Men men, nästa år kanske jag planerar mer för dopp och så hoppas vi på ännu finare väder, typ som det var förra veckan och helgen.

Här är bildbevis på att jag faktiskt badade (ush jag hatar bikinibilder men de måste ju bara visas eftersom det är ett mindre mirakel att jag badar, speciellt i havet(

Så härligt väder!


Jag är på väg ner, sakta men säkert (jag var först i dessutom:))


Sim, sim, sim


Vackert blått

Bilder från resten av fredagen kommer imorgon, nu ska jag SOVA. Jag måste vara pigg imorgon (jag jobbar 12:00-19:00).

God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0