Jobba var ingen bra idé

Sorry för dålig uppdatering idag. I morse hann jag inte, sen har jag jobbat och efter det legat på sängen och sovit en stund. I morse när jag vaknade så kände jag mig lite förkyld och lite ont i halsen hade jag men jag kände mig ändå rätt ok. När jag kom hem från jobbet så kändes det som om jag hade tio liter slem i halsen. En orsak var nog att det var rent kaos någon timme där på jobbet. Av någon anledning så var vi bara tre på Burger King, en i köket och två i kassan vilket resulterade i att jag var tvungen att springa som en tok mellan kassa och kök för att sänka saker i fritösen samt broila mer kött. Jag fick i alla fall sluta i tid för vid fyra började typ tre stycken nya. 

Jag tror jag haft feber men den börjar nog gå ner nu för jag tycker det är väldigt varmt här, för en stund sen frös jag jättemycket. 

Nu ska jag försöka bli frisk.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0