Klant-Hanna

Haha, jag kan inte sluta le åt vad klantig jag var. Strax innan Hell's Kitchen började skulle jag göra min specialité till familjen: Hallon-och banansmootihe. Den blev supergod och vår nya mixer är helt fantastisk. Grejen är den att ingen hade sagt till mig att botten på mixern gick att ta av så när jag var klar med smootihen så fyllde jag fyra glas med den. Det fanns dock lite kvar så jag tänkte att vi sparar så får man ta mer om man vill. Jag ställde tillbaka den på maskinen men ångrade mig så jag skulle ställa den på bänken istället och därför ta loss den, det slutade så här:





Jag är verkligen klantig - men nu vet jag det till nästa gång att botten på mixern går att ta av och den lossnar gärna för att vara lite extra jobbig:P

Nu ska jag sova!
God natt

PS. Dagens tips: Använd inte för mycket nässpray för tätt när du är förkyld, det resulterar i huvudvärk och illamående! DS
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0